Una peça d’autoficció influenciada pel teatre documental. Mitjançant les experiències de diferents generacions d’una família del Cabanyal i altres testimonis d’arreu del territori, mostra el (mal)tracte que ha rebut el patrimoni cultural valencià, material i immaterial, al llarg de les últimes dècades. Tot amb marcades notes d’humor.
Amb una posada en escena que combina tradició i modernitat, La Terreta. Tot un caos per estimar utilitza objectes i testimonis reals per construir metàfores visuals i narratives que reflexionen sobre la memòria col·lectiva i la identitat valenciana amb una mirada crítica i poètica.
Fitxa tècnica artística
Autora: Anna Cerveró
Direcció: Genís Lama i Anna Cerveró
Intèrpret: Anna Cerveró
Testimonis: María José Durá Berenguer, Mar Cánovas (actriu, testimoni real ficcionat), Marc Roca Cerveró
So i il·luminació: Carlos Calvo
Assessoria de vestuari: María Almudever
Fotografies de promoció i cartell: Olga Carrasco
Disseny collage promocional: TambiénNo (Estudi de comunicació i disseny)
Fotografies de l’espectacle: Alain Dacheux
Idioma: Valencià / Català
Producció: Companyia Temple de Vesta
Cal inscripció prèvia a partir del 13 de març a les 9.30 h a ccsagradafamilia.net, presencialment o bé trucant al 934 508 917.
#ArtsEscèniques #Teatre #Attrezzos
__
A la sala d’actes
Entrada gratuïta
Aforament limitat